onsdag den 2. november 2011

Flåter på min hunds ædlere dele ?..

Overskriften siger vel det hele.

Min skøne King har fået en flåt/tæge på den lille mand. (Stykket mellem kugler og der hvor den lille mand starter, så det er ikke direkte, men meget tæt på.)

Jeg kan ikke få lov at fjerne den (det gør vist ondt, så det droppede jeg hurtigt, huden er vist ret tynd der). Har lige givet et loppemiddel der hedder bayvantic (han skulle alligevel have det i næste uge).

Ved siden af den sidder der noget der muligvis kunne minde om et hoved. Og tidligere hylede han én gang da han var i soveværelset alene, jeg tænker at der måske har været 2 og han har fået fjernet den ene delvist, og at det nok var det der gjorde ondt. Han har ikke ondt andre steder af hvad jeg kan finde ud af.

Hvad gør jeg? Skal jeg bare håbe at den falder af af sig selv? Jeg hader seriøst flåter på hunde.

flåt cyklus

Håber der er nogle der kan hjælpe mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar